de tegenwind is aan het afnemen

september 2001

Het liet lang op zich wachten, maar de leuco’s zijn eindelijk gestegen!! Nog niet veel, maar er is een begin! Er blijkt een streptokok (bacterie) in mijn bloed te zitten, volgens de “dok” afkomstig van mijn doorbrekende verstandskiezen. Heb ik die nu al dan?

De koorts begint te zakken, ik heb minder pijntjes, minder hoofdpijn, minder misselijkheid. kortom: De tegenwind is aan het afnemen. Ik denk al stiekem weer aan naar huis gaan. Ik lig al 36 dagen in het ziekenhuis!

Pap en mam blijken ook niet geschikt te zijn als donor. Ik weet dat pap en mam hiervan balen, net als Bouk en Iet. Ze zullen het verschrikkelijk vinden dat ze niet méér kunnen helpen dan ze nu al doen. Wereldwijd wordt nog naar een donor gezocht die “matcht”. Ik ben blij met het bericht. Blij dat anderen zich niet op deze manier voor me hoeven in te zetten.

Leave a Reply

