Geef nooit op

September 2001

Als ik uit het raam kijk, zie ik regen, kou en herfst. Op mijn kamer echter is het 35 graden! Ik waan me in de tropen. Het klimaatbeheersingssysteem werkt niet zoals het zou moeten. Het maakt iedereen die langer dan vijf minuten in de kamer is, erg slaperig. Ik zweet bijna mijn bed uit.

Vandaag is Jorke met pap mee. Jorke is de vader van T en hij heeft een verrassing voor me. Hij is bezig met de opnames van een cd en hij heeft ook een lied voor mij geschreven. Vandaar die gitaar op zijn rug!

“Geef nooit op”, heet het. Wat een mooie, creatieve dingen bedenken mensen. Geraakt en emotioneel bedank ik Jorke voor zijn lied.

Leave a Reply

