Safari

Juli 2001

Het gaat steeds beter. Sinds Tjerk terug is knap ik op. Ik eet weer, drink wat en besluit voor de verandering mijn tanden weer eens te poetsen.

Hoogstaand bezoek vandaag: 8 artsen op bezoek. Wat ze precies komen doen is me niet helemaal duidelijk, ze hebben meer aandacht voor de playboyposters aan de muur. Kan ik inkomen. Ze lachen wat, stellen een paar vragen. Alsof ze op safari zijn gaan ze meteen weer verder naar de volgende kamer. Kijken wat daar voor een exotisch wezen te vinden is!

De brenger van de bloedwaarden draagt goed nieuws met zich mee: Uit de dip. Eindelijk! De Vierdaagse is bijna voorbij. Helaas kon ik er niet bij zijn. Het kan me niet zoveel schelen, ik voel me als een leeuw. Tijd om terug naar de jungle te gaan!

Noor is er samen met mam. Ik ben in een opgelaten stemming. Noor en mam maken me alleen maar vrolijker. Blonde vrouwen hebben die kracht. Mam samen met haar 2 blonde zussen zijn onmisbaar voor me.

De zaalarts komt langs om te overleggen. Ik mag dan wel uit de dip zijn, de rode bloedcellen laten het nog aardig afweten. Uiteindelijk mag ik overmorgen naar huis. Avonds Bag, Tjerk en Nacho op bezoek.

Ik mag naar huis jongens

Felicitaties alsof ik over ben naar de volgende klas

Leave a Reply

