Until The end of Time

juli 2001

Door de aanhoudende verhoging worden er vandaag weer foto’s gemaakt van mijn longen en sinusholtes. Ik voel me ziek, misselijk en zwak. Van de kamer afgaan is een hele opgave. Het ene moment is het koud en nog geen halve minuut later is het weer warm. Energie 0 en het enige wat ik wil doen is op bed liggen.

Keel is nog steeds in dezelfde, kapotte staat. De genieën hebben bedacht dat de infectie waarschijnlijk in mijn mond zit. Als oplossing daarvoor staan er elke dag 9 pillen op het menu. Het verbaast me dat de oplossing voor een keelinfectie in pil vorm wordt aangeboden, maar ja, ik heb geen andere keus dan het te ‘slikken’.

Heid gaat mee foto’s maken, ze is een tweede moeder voor me, ze is er vaak en ik voel me veilig bij haar. De foto’s putten me verder uit. Bezweet en koud kruip ik het bed weer in.

avonds komen mam en Ietje langs. Ietje is een tekening aan het maken met de tekst en het nummer ‘until the end of time’ van 2pac. Origineel van MisterMister, maar deze versie vind ik mooier. De tekening is nog niet af, ik wacht nieuwsgierig op de creativiteit van Ietje. Haar actie warmt me weer op.

Leave a Reply

