1 op 3

Ik geniet van elk moment dat ik thuis ben, ook van alle aandacht die ik krijg. De meest onverwachte mensen betuigen hun steun of sturen dingen die me beter moeten maken. Ik ben in mijn leven niet zo overladen met cadeaus, kaarten en bezoek. Ik voel me sterk door de steun, misschien niet lichamelijk, maar mentaal ben ik een beer.

Ik denk veel over het leven, kijk naar de sterren zodra ze er zijn. Ben deze week veel bij Suzan, heb haar ouders ontmoet. Wat zullen ze denken? Hun dochter komt thuis met een kankerpatiënt (zou mij een rare keuze lijken). Ze heeft trouwens wel echt een mooi huis, ik mer ook dat ik wel echt iets voor haar voel. Alleen, geen ruimte en tijd voor die gevoelens. Misschien een andere plaats en een andere tijd?

Zit ook veel bij Tjerk thuis, geniet van elke fietsrit naar hem toe. Goede temperatuur, klein briesje en overal om me heen groen en zon, ik probeer niet te hard te fietsen. Bij de garages vlak bij Tjerk voetballen met Nacho erbij. Ik kan van ons 3 het meest waardeloos voetballen, dus ik ben vaak de lul bij het tienen.

Ik maak de grap dat 1 op de 3 personen kanker krijgt, dus Nach en Tjerk hoeven zich daarover in ieder geval geen zorgen te maken. De grap bevalt niet echt.

Opa is jarig en avonds zijn we met de hele familie aanwezig. Opa maakt friet en alles wat er  bij hoort. Dit zijn de maaltijden waar ik voor leef, friet van opa, beter krijg je het niet!

Leave a Reply

