Friet, kipspiezen en 4 potten whiskeysaus

De 24e is T jarig, de 25e houdt hij zijn feestje. Feestjes van T-Bag zijn altijd geniaal! Alle gekken uit de Hazenkamp zijn er. Jorke, Bag’s vader, bouwt altijd een BBQ met vlees waar je het hele jaar naar uit kan kijken. Perfect gemarineerd, elk detail op orde. Friet, kipspiezen en 4 potten whiskeysaus, meer is niet nodig.

Met een goed gevoel ga ik om 22:00 naar huis, excuseer dat ik vroeg wegga: mijn vriendinnetje komt langs.

Suzan is er, maar ik kan niet echt verliefd meer op haar zijn. Het gaat niet, ik ben met mijn hoofd bij andere dingen. We hebben pas 1 week, wat een drama! Ik twijfel, ze vraagt aandacht en dat zou ze ook moeten krijgen. Ik ben mentaal bij de volgende chemo, ik heb nog maar een paar dagen.

Leave a Reply

