Vlinders

Juni 2001

Vandaag moet ik naar buiten van dr. v. T. Nadat ik met goed aangekleed heb, loop ik met een mondkapje de gang over. De frisse lucht is heerlijk. Niet dat het zo lang geleden is, maar toch. Het is ook nog eens superlekker weer. De chemo heeft er goed in gehakt. 300 meter wandelen en ik ben helemaal kapot.

Ietje komt langs vandaag. Op de een of andere manier is ze altijd de vrolijkheid zelve, over haar maak ik me minder zorgen dan om de anderen. Iet redt het wel.

Rond een uur of 4 gaan mam en ik nog een keer wandelen, deze keer geef ik me niet zomaar gewonnen. We lopen helemaal naar het Sanadome en weer terug. Op de kamer aangekomen meteen onder de douche want ik zweet me een ongeluk. Mam is trots op me.

Bouk heeft vanavond jaarsluiting van de SSGN, de hele familie is kijken. Het geeft mij de gelegenheid om weer lang met Suzan te bellen. Ik kan het goed met haar vinden, in ieder geval aan de telefoon. Vlinders (stiekem).

Na weer 2 uur aan de phone bel ik met een tevreden gevoel nog even naar huis. Vragen hoe de jaarafsluiting is gegaan. Thuis schrikken ze van mijn telefoontje. Oeps (!), niet over nagedacht! 12 uur is ook wel laat om zomaar te bellen. Vlinders..

blauwe vlinders

Leave a Reply

