50 – 50

 Het CWZ belt, 6 juni gaan we dan eindelijk beginnen! Meteen erna door naar het Radboud om daar de boel kort te sluiten. In de auto staat natuurlijk dezelfde muziek op!

Dr. R. is een aardige dokter, maar vandaag kan ik me niet goed concentreren. Ik hoor eigenlijk alleen maar blablabla. Concentreren, we hebben het hier over je leven!

Deze vorm van kanker is zeldzaam. Over Burkitt is nog niet veel bekend.

Ja daar was ik zelf ook al wel achter, we krijgen het protocol te lezen voor de behandeling. Samenvatting:

1e kuur: zware chemo van 4 weken in het CWZ.

Stamcellen zeven voor na de 3e kuur.

2e kuur: weer een chemo van 4 weken in het CWZ.

3e kuur: een chemo van 4 tot 6 weken in het Radboud, na deze chemo krijg ik mijn eigen stamcellen weer terug.

Deze dag lijkt wel eeuwig te duren, 4 uur lang afspraken en veel, veel wachten. Aan het einde van de dag vertelt de doc. dat de overlevingskansen 50% zijn.

Pff, dat is weinig, zeker na de berichten van eergisteren. Ik ben ook helemaal geen fan van kansen.. Vanaf dit moment hou ik geen rekening meer met kansen, sterker nog: ik hoef ze niet meer te weten.

Thuis lijkt het een gebroken bedoening. Bouk en Iet zijn duidelijk kapot, mam was positief, maar vandaag helpt niet echt mee. Pap is er niet.

Leave a Reply

